Måndagenden14e

Då var det måndag igen då , min sista måndag här i Skara under året 2009 .... Åker hem till Falun redan nu på fredag för att ladda upp för julen i lugn och ro . Rätt gött att komma hem å bara kunna sluta tänka på allt man måste tänka på när man bor ensam t:ex att diska , tvätta , göra mat osv .
Ska hålla igång cykelträningen med TC så mycket som möjligt men inte varje dag kanske , ska väl försöka träffa TOMTEN nån timme iallafall xD sedan måste jag försöka träffa så många kompisar som möjligt , var ju ett tag sen man träffa dem.....!
Nog pratat om det , det är några dagar tills dess . Kanske skulle berätta vad som hänt i helgen , även fast det inte hänt så mycket men ändå .
Det är väl de vanliga , distans med gymnasiet lördag och söndag , 4 timmar båda dagarna , riktigt skönt att komma ut även fast "kylan" har kommit till Skara. Ska bli intressant att se hur mycket jag kommer frysa när jag kommer hem på fredag , ryktet säger att det är SVINKALLT !!!!!!!!!!!!1 Det är nog bäst att ta på sig vinterpälsen innan. Annars har det inte hänt så mycket för mig denna helg .
Men det var allt från mig för denna gång !
Hörs !
// Dalarna

Kommentarer
Postat av: Johan

va kul de hade vart å tipsa någon uppe i Falun om att du kan det där med å diska, tvätta, städa etc. så att du kan hjälpa till med det hemma!!



ännu roligare hade det varit att höra att du bevisar hur mogen och självständig du har blivit genom att "frivilligt" hjälpa mamma/pappa med hushållssysslorna!!



Go hJul på dig! =)

2009-12-14 @ 19:56:07
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Emil

Haha jodu , de skulle väl vara nått ,framförallt något att minnas :p !



heheh , skulle nog kunna visa hur mogen jag är men inte fan skulle jag hjälpa till med disken !xD



God hJJul på dig Johan ! :)

2009-12-14 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0