Back on track !

Såååå gött , såå gött... Snön har börjat falla över lilla Skara å träningarna har dragit igång ! Rätt gött att man är igång med träningen efter uppehållet , även fast att vinterträningen inte är de roligaste men men ... de är ju de här som ska göra mig starkare .
Första träningen genomfördes i tisdags , min rygg pajjade efter en timme , fick släppa Wengan å co , sen fick jag köra ensam sista halv timmen in till Skara . Sedan när jag kom in i lokalen så fick jag en liten present av Robban , det var den legendariska " Väggen tröjan " ! Första gången men nog inte den sista...

Idag var det " naturliga " som skulle köras på mestadels grusväg , de gick bara bra .
Imorgon är det antingen helt vila eller så blir det en sväng till gymmet med Törre å co , får se .

Sitter i soffan å kollar på Sverige-Tjeckien i Karjala Cup (hockey) 1-1 står de .
De var allt från mig idag .

Hörs !


HAAAAAAJ !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0