Fint de

Då var mina två första distanspass här på cykelgymnasiet avklarade . Kan sammanfatta helgen med att min rygg är grym just nu ,har ändrat min sittställning på cykeln . Har nog bara suttit fel hela tiden... Det är så sjukt störande att veta det , det har nog förstört ett antal tävlingar för mig denna säsong ! Men nu kan jag ju bara bli ännu starkare i ryggen.

Just nu sitter å kollar på DIF-Assyriska , kvalet till Allsvenskan . 2-0 till DIF ! Ett mål till å vi är kvar där vi trivs och där vi ska vara !
Det var en helt underbar kväll igår då Leksand krossade lilla Mora i det andra dala-derbyt iår ! HELT UNDERBART ! Fortfarande " Storebror "

HOj
Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Rapp you homie från 9g

Djurgårdsjävel..

2009-11-10 @ 13:43:23
Postat av: Emil

HAHAHAHA ! Äre Domnarsvallen nästa lr?

2009-11-10 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0