Vintercykel

Sitter å funderar på vad man skulle kunna hitta på idag , vi skulle ha haft teori med cyklisterna i helgen + mån, tis och ons men de blev inte så . Det blev inställt i helgen men vi kommer att ha de måndag-onsdag .
Sen när det är slut så bär de hemåt med tåg på onsdag eller torsdag , vet inte riktigt än , men hem till Falun ska jag iaf .
Sedan när lovet är slut så bär de tillbaka till Skara för att sedan börja träna cykel , det är den fruktade vinterträningen som börjar , de är blod-svett och tårar som kommer symbolisera denna vinter ... men de är" bar å bit i" !
För att jag överhuvudtaget ska kunna cykla i vinter så måste jag fräscha upp min vintercykel med lite skärmar mm...

De blir nääjjs !

haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0