Hemma

Får ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag fick tyvärr inte tillgång till något internet nere i Alicante men nu är jag tillbaka i Skara efter 10 dagars cykelläger i Spanien .  Jag och min lagkamrat Kristoffer Fransson även kallad "Törre" har haft det grymt bra ! Riktigt bra träning , god mat , bra väder mm...
Allt har helt enkelt varit underbart , speciellt att komma ifrån detta väder som var i Sverige när vi åkte och som är just nu , är nöjd att jag bytte 1 m snö och -15 till +20 å strålande sol .
Det var Alicante de , nu är jag tillbaka i Skara och ska snart dra upp till cykellokalen och packa upp cykel mm.. Sedan ska jag träna sen ska jag faktiskt storhandla på Munken !

Ha DE !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0