Vurp helg så säg.......

Rubriken säger allt , min helg har kantats av vurpor på distans passen då det har blivit 6 vurpor på 3 träningar ! Det lär ju vara något slags rekord här på cykelgymnasiet iallafall .
Har precis kommit hem från dagens pass där jag var i backen 4 ggr och där de tre första var inom 300-400 meter .... Men självklart så var jag inte ensam om att vurpa , Broberg var väldigt kaxig att han inte gjort det men så plötsligt så krälar han på samma ställe som han vurpa på i torsdags :p Skön kille de där .

Sedan är jag klar med inflyttningen i min nya lägenhet som känns så grymt skönt , den är riktigt najs nu när allt är på sin plats :) Ligger just i min underbara soffa och kollar på herrarnas skidskytte-stafett .

På återhörande ! Ha de

E.G

Kommentarer
Postat av: Malin

Ta det lugnt Emil, det är inte bara du som vurpar! Har gjort något liknande själv och även flera andra... Men du kan ju försök hålla dig på hjulen i alla fall ;)

2010-01-18 @ 18:22:30
URL: http://www.teammalmal.com
Postat av: Emil

Nejdå de är inte det, broberg t:ex xD :p jo har tänkt på det men det verkar inte som att jag är så bra på att uppfylla det jag tänkt .... :p

2010-01-18 @ 19:00:24
Postat av: Johan

Jag tror att du får överta smeknamnet "vingel" efter Mattias Wengelin... =D

2010-01-18 @ 19:35:43
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Emil

Haha jadu man vet ju aldrig.. :p

2010-01-18 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0