2 dagar till värmen !!!

Nu är det bara 2 dagar tills vi i Cykelcity Junior åker till Rimini, Italien på träningsläger för att finslipa de sista detaljerna inför säsongen . Det kommer att bli så grymt kul , väldigt skönt att slippa all snö i några veckor ....
Det blir nääjs !
Är just nu på väg tillbaka till Skara efter några dagar i Falun där jag gjorde test på LIVI med cykelgymnaiset i onsdags -testet gick bra ! Sedan stannade jag kvar i Falun för att hälsa på lite . Har hunnit träna, shoppat lite kläder , ätit god mat , kollat på den nybyggda velodromen som såg helt okej ut , och sen har jag inte hunnit med så mycket mer .
På måndag när vi kommer till Rimini så får jag mina nya cykelskor som kommer direkt från Cykelcity butiken i Lund , ett par SIDI Genius 6.6 Carbon white/chrome som är så grymt sköna och gudomligt fina !!!
HOj ! // Emil

SIDI Genius 6.6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0