Hallå världen !

Dagarna bara rusar iväg nuförtiden - träningen flyter på som den ska liksom skolan och tävlingssäsongen närmar sig med stormsteg ! Det är typ bara 2 veckor kvar tills vi i Cykelcityjunior åker till Rimini på läger sedan när vi kommer hem så drar tävlingarna igång med Östgötaloppet som start .
Har varit ner till Cykelcity i Gbg med laget och hämtat utrustning inför säsongen t:ex cykeln som vi kommer att köra på iår , Columbus:en står just nu i min lägenhet och jag bara längtar och längtar innan jag får ta ut den på vägarna å gaaaaza med den !! Den är så grymt najs , kommer nog en bild på den senare .
Ska ner å hämta min tvätt i tvättstugan nu men hörs senare !
Hoj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0