Upp och ner så att säga......

Rubriken säger allt.. Min dag började med att när jag var klar för att gå till skolan så hade jag mina nycklar till lägenheten i min vita jacka men på något vänster så tar jag en av mina andra jackor och går ut och drar igen dörren !!! Smartskalle !! men som tur va så har min gooa granne Axel Lindh min extra nyckel så det va lugnt , tur de ....

Sedan har dagen bara rullat på i sitt vanliga tempo , min enda lektion för dagen genomfördes , åt mat i skolan , tränade sedan var det hem en kort stund sedan vidare mot Stadt för att äta mat med cyklisterna som vi gör varje tisdag , riktigt gott krubb denna tisdag !
Sitter just nu och väntar på att den avgörande kvartsfinalen i bandyns slutspel mellan Västerås-SAIK ska börja :) sedan blir det nog sängen för min del .
Så kan säga att min dag började förbannat dåligt men förhoppningsvis slutar den bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0