Svealandsmästerskapen...inte igår!

Burseryd gick både bra och dåligt, fick kliva av på lördagens GP då min andning balla ur fullständigt men jag var inte ensam, det var flera jag känner som hade samma problem så det var väl lite bra ändå, att jag inte var ensam om att känna det!
Söndagens Västbolopp gick desto bättre, det sprack av i klungan ute på det andra av fem varv och jag hamnade i 2:a gruppen efter att jag kört som en tok för att försöka kunna brygga upp till första gruppen men de där framme började attackera precis innan jag var påväg ikapp...men jag, Ludwig Bengtsson körde partempo ikapp två som hade släppt första gruppen och då var det 2 st kvar i gruppen som fortfarande var kvar därframme.
Vi körde om 3 platsen men jag hade inte krafterna kvar att ta den utan hade förbrukat de under loppets gång, men det kändes bra att jag som vanligt hade varit med och tävlat där framme! Slutade 6:a iallafall.
Eftersom att jag inte är uttagen till GP Denmark så åker jag till Södertälje och kör Svealandsmästerskapen vilket jag inte gjort på ett antal år nu, tempo lördag och linje söndag.
/Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0