Tillbaka i väst

Svealands blev ingen vidare succé för mig, iof blev jag 2:a på tempot där jag bara var några sekunder ifrån guldet men det kändes inte topp, fick ingen riktig rytm men de är som de är, bra tryck i benen iaf!
Linjet såg grymt ut tills det var ca. 15 km kvar till mål då jag gjorde ett misstag som kostade mig segern, skulle ha fortsatt att köra hårt i backen och försöka gå solo men jag chansade på att jag skulle ta spurten, men benen stummnade helt i spurten och jag kom in på en 3:e plats... Var den mest offensive åkaren i loppet iaf och var den som verkligen ville köra och försöka skapa något, tråkigt när ingen annan ville det....
Åkte ner till Skara igår, började skolan idag där vi bara gick igenom lite scheman mm, tog en mjukstart helt enkelt! Första träningen är också gjord här nere, var ute med Fredde, Marcus och Ludde idag på ett fint pass i blåsten.
Har även sett på vueltan idag, Kessiakoff kör grymt! Han är i toppen och fajtas, riktigt bra! Keep it up man!
Ska också snart påbörja matlagningen för kvällen, blir smaskens....!
/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0