Nytt lag!

Har för en tid sen tbx gjort klart med en ny klubb eller nygammal om så säg. Har haft kontakt med olika lag men kände att detta var det bästa för nu.
Säsongen 2012-2013 kommer jag att åka för Falu CK, min moderklubb som jag fostrats i och som jag körde för innan min 2 åriga tid i Cykelcity.
Kände att det blir bra att ta ett "mellanår" då jag går in på min första säsong i elitklassen, blir alltså U23 och hoppas kunna etablera mig där under säsongen.
Sedan har jag fått klart med en cykelsponsor som jag är väldig nöjd med! Jag kommer att köra på en Nishiki cykel och det kommer bli grymt, jag vet!
Jag är nöjd och jag ser väldigt mycket fram emot nästa säsong.
Ska bara överleva vintern som är nu, det har gått riktigt bra hittills. Känns bra!

Vill avsluta med att önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År, ha de så jättebra så hörs vi!

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0