Operation check!

Under gårdagen hade jag min operation, skulle plocka ur två tänder som inte riktigt hade vuxit ut och som lagt sig fel.
Allt gick bra och här sitter jag med värk och en uppsvullen käke, som det ska vara enligt läkaren..
Känns skönt att ha det gjort, har varit lite oroligt den senaste veckan men nu är det gjort och alla är nöjda!
Blir kvar hemma i Falun idag, natten har inte varit den bästa, svårt att somna var det och jag känner att det kan vara bra att återhämta mig lite mer och kanske få svullnaden att gå ner lite så jag åker nog neråt till Skara imorgon bitti.
Ska försöka få i mig lite mat idag också, har svårt med det just nu men det ska nog lösa sig!

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0