2XU <3

2XU skins, kaffe och sportspegeln och god mat kommer avsluta denna fina dag superbra! Hård dag i sadeln för mig idag, hann även se avslutningen på touren där "Cav" fortsätter att leverera!
På med 2XU skins direkt efter dusch och upp i högläge så återhämtas kroppen grymt.
Från och med onsdag kommer jag att befinna mig i Skåne där den Skånska GP-veckan börjar, Staffanstorp, Eslöv och Trampen är de race jag kommer att köra, det är roliga lopp som alltid går fort och banorna är knixiga, snabba och publikvänliga.
Men det är då de, nu ska jag få i mig lite mat och sedan se på fotbolls finalen i Dam-VM.. Ja ni läste rätt, tv:n är uppbokad då det finns ett antal i familjen som är fotbollstokiga, ungefär som jag är i cykel.. så det är väl bara att infinna sig i soffan om en stund, kan väl inte vara så farligt...? eller?
/ Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0