Det närmar sig...

Ca 1 vecka kvar till Svenska Mästerskapen på landsväg uppe på Sollerön och jag sitter hemma i Falun nu, har tagit ledigt från denna sista vecka i skolan vilket känns skönt då jag kan ladda fullt ut, hämta mer kraft och få fila på de sista detaljerna inför SM.
Är otroligt laddad och ser verkligen framemot detta!
Helgen har spenderats i Danmark där det var 3 race runt om i Silkeborg, Herning och Hammel och det var deltävlingar i deras cup, Pinse cup.
3 riktigt roliga race med hög fart, bra startfält och bra banor där det var både upp och ner och kantvind vilket gjorde alla loppen tuffa, bra genomkörare inför kommande tävlingar.
De två första loppen gick bra där jag verkligen var med och körde för att försöka skapa något men lördagens race gick det loss 3 st sista km i kantvinden som höll hela vägen in till mål. Sedan i söndags så gick det iväg 2 st Blue Water åkare direkt i starten och sedan gick det en grupp efter ca 1 mil, vilken jag missade men vi i klungan bakom kom överens om att försöka köra in den, det var väldigt nära att vi plockade in hela gruppen men det blev inte så utan de 2 Blue Water höll undan för gruppen bakom som höll undan för oss i klungan..
På kvällen började jag få riktiga problem med magen och jag blev väldigt hängig, på måndag morgon mådde jag lite bättre i magen men det var inge bättre med huvudvärken men jag beslutade mig för att starta men kroppen var helt tom på energi så jag klev av, kändes bättre att bli helt kry och kunna ladda fullt denna vecka.
Känner mig piggare idag och hoppas kunna komma ut på cykeln en stund imorgon, det är planerat iaf.
/ Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0