Hinner med rätt så mycket på kort tid.

Jag landade i måndags på flygplatsen Säve utanför Gbg efter 2 veckors träningsläger i Malaga som var grymt bra!
Tog en välbehövlig sovmorgon på tisdagen och fixade med uppackning av kläder och cykel, träning, inhandling av mat mm..
Sedan blev det att fixa iordning lägenheten lite och kolla på längd-VM som var i full gång där svenskarna körde upp och ner men som blev helt okej tillslut. Northug lekte lite väl på slutet men han är för grym den grabben!
Träningen har rullat på bra under veckan och helgen och nu är det måndag igen och en ny vecka har inletts.
Snart blir det att ta ut landsvägshojjen på skaraslätten och gaazzaa lite med den innan säsongen drar igång i början av April då jag åker till Danmark, vilket kommer bli grymt att få börja med ett etapplopp där nere innan Östgötaloppet den 17 April i Linköping.
Efter det vanliga måndagsmötet här på cykelgymnasiet som börjar om 1 timme så tänkte jag gå ner på stan och klippa mig vilket känns skönt då våren är på ingång.
HEJ! / Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0