Distans helg

Distans check , pizza check , tomteparad check , Él Clasico ja ni förstår ... Ännu en helg med distanspass är nu avklarad , 4.30h igår och 3h idag .
Imorse när man vakna så hade "kylan" kommit till Skara , de var faktiskt under 0:an , helt otroligt ! Detta har jag längtat efter , därför så var vägunderlaget väldigt underkylt . Vägen var snorhal första timmen på träningen som kördes runt " Kullen " .
Det gick riktigt bra , kroppen börjar komma igång efter några dar kantat av en sketen förkylning .....
Annars har helgen varit god , riktigt go kväll igår . Det var taco kväll med Josefine , Philip, Kim och Simon . Trevlig kväll med trevligt sällskap .
Denna kväll har spenderats framför tv:n , kollar på Damernas slalom från Aspen just nu . Anja kör helt okej , Stig Strand är i högform , jag är mätt , kvällen är grym som vanligt !
// E.     G

Kommentarer
Postat av: Johan

jag trodde inte man fick käka pizza om man inte kör 6h på distansen... ;-P



taco däremot är grymt gött!!

2009-11-30 @ 19:20:33
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Emil

Haha nähä , de har ingen berättat för en 6.2 som mig ? :p



De är sjukt fint de !

2009-11-30 @ 20:26:36
Postat av: Lindau

Bra blogg, keep it up falun boy!

2009-12-16 @ 22:50:40
Postat av: Emil

Tackar för de värmande orden phillan ! :)

2009-12-19 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0