Bonde?

Kan börja med att säga att jag tycker " Bonde söker fru " inte är så dåligt som de flesta säger , kollar på det just nu .
Det kanske beror på att jag är en liten bonde från början.. Ett bra program att fördriva lite tid med här i Skara.

Träningarna rullar på som vanligt . Helgen som varit har varit helt okej , 8 timmars distans träning på två dagar är jag rätt nöjd med ! På tisdagar så är det " Naturliga intervaller "  , gårdagens pass gick riktigt fort kan jag säga .. Wengan la sig längst fram å " kötta " lite ! Mina ben var la inte dom bästa då menmen ,de får man leva med..
Idag så var de TC som gällde , 8-2:or som vanligt , gick helt okej förutom lite sega ben från gårdagen.

I helgen kommer jag att vara i Jönköping då det är dags för Cykeldagarna. Ska träffa det nya laget som jag ska köra med nästa säsong , vilket lag det är avslöjar jag under helgen.
Under dessa två dagar är det mässa på lördag fm-em och på söndag . På lördag kväll så är det gala , som oftast är riktigt rolig , Adamsson å Vacchi gör ju kvällen dubbelt så bra ! DJJJJ Brasse ska tydligen stå för underhållningen , väldigt intressant !

Allt från mig !

E.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0