Föreläsningar

Igår hade vi på cykelgymnasiet besök av Magnus " knutte " Knutsson som jobbar på LIVI hemma i Falun , han berättade allt om träning mm.. Det var verkligen intressant att lyssna på vad han hade att säga , kan säga att den killen vet verkligen vad han pratar om ! Han stod å pratade i nästan 3h med en kort fikapaus inlagd , de va typ till lunch sen var det samma visa igen.

Idag var det Madde Lindberg och Glenn Magnusson från cykelförbundet som kom hit till Skara å snackade om landslag , träning , tävling med mera .. Fick också veta vad som gäller för att komma med i juniorlandslaget nästa säsong , det är bara att börja träna. Det ska bli en riktigt riktigt rolig säsong nästa år , helt klart .
Kan säga att det blir klubb byte/lag till nästa säsong för mig , säger inte till vilket, de får ni vänta å se ..

Imorgon är det vår sista teori-dag här på cykelgymnasiet , det är vår nye sjukgymnast/massör Björn Andersson som ska komma hit och berätta om allt möjligt , vet inte riktigt än, de återstår att se så att säga.. Det ända jag vet är att han ska ha några praktiska övningar med oss efter lunch , kul !
Efter att vi har slutat så ska jag hem snabbt till lägenheten å hämta bandy väskan sen till buss-stationen , därifrån till Skövde där tåget går hem till FALUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen blire la å spela bandy varje dag ! Vill hinna med galet mycket saker innan jag åker till Skara på söndag men de känns som att jag knappt kommer hinna göra hälften av alla saker .
Det var allt från mig .

HAJHAJHAJ


Kommentarer
Postat av: Ludde

saknar dig puppen!

2009-10-29 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0