Trötter

Kom tillbaka till Skara igår efter att ha tillbringat helgen hemma i Falun och sedan varit på LIVI igår och gjorde ett test med cykelgymnasiet . Kan bara säga att de va så jobbigt .... Man va totalt slut efter , " mina ben " säger jag bara . Men nu är de gjort så nu tänkte jag att jag ska börja vila från cykeln ett tag så att jag kan vara någorlunda pigg inför den berömda vinter träningen .

Jag har faktiskt hunnit gjort ganska mycket idag
  • Skolan
  • Ätit lunch
  • Tvättat vintercykeln
  • Tvättat kläder
  • Pluggat
Det är vad jag har hunnit göra idag och snart bär det av mot Stadt för mat . Hoppas på något gott !
Ska försöka sammanfatta min säsong så småningom här på bloggen .

Men nu ska jag kila !

Hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0