Börjar käst men slutar grymt !

Det skulle ju komma en rapport från mitt tävlande i Skåne direkt efter loppet men min motivation va inte på topp efter loppet i söndags . Men som man säger , " bättre sent än aldrig " .
Fix-tempot: Jag var så sjukt laddad , vädret var hyfsat kanon , sol-inte så mycke kantvind och ipod check på uppvärmningen . Trodde mina ben skulle va grymt snabba idag men jag hade fel , dom va som två trä-stockar ! Kändes som jag skulle få " hammarn " under den första milen , men jag fick inte de som tur va men när man har 5 km kvar till mål så ska man uppför en backe , kändes som jag hade en sjukt stor vägg framför mig HELA vägen upp till mål....  Imål va jag 5:a , några sek från 3:e platsen....

Åstorp-loppet : Startlistan var kort , Skåne va kallt men jag var riktigt " pepp " ! Först gick Linus Andersson loss , sen gick Jonas N , plocka in jonas sen stack Marcus , han gick ikapp och förbi Linus som sedan låg med min grupp bakom där jag hade med min Jonatan N och två tjejer .
Marcus körde solo hela vägen in i mål , sedan vann jag spurten bakom om 2:a platsen . Det var väl de enda positiva den här helgen tävlings mässigt . Annars har det varit en ganska skön helg som avslutades på B-king i Örkelljunga ! De va grymt !

Nu sitter jag hemma i min lägenhet i Skara å kollar på tv , har precis varit på stadt å käkat och snart blir det att kolla på " Män som hatar kvinnor " , de ryktas om att den är riktigt bra .

Höres !

Hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0