Ramnäs & Västerås

Tävlingarna i Ramnäs och Västerås skulle avsluta min tävlings säsong för iår .. Jag har konstaterat att min säsong iår inte varit den bästa tävlings mässigt , typ 5 vurpor och bara j*kla rygg-problem !!!!!! de suger , jag vet :/ å det blev ju ingen bättre säsong när jag gick omkull i Ramnäs , efter 5 av de 15 varven på ett snabbt GP i centrala lilla Ramnäs ............... helt sjuuukt ! varför just jag !? menmen , de är väl som de är nu ..
Västerås tävlingen sög , helt enkelt ! Tempot va ganska lågt , jag va sjukt seg i kroppen och de fanns flaggvakter som stod och sov hela j*kla loppet !!!!!!!!!!! Blev 6:a iaf , hade väl gärna kommit lite högre upp i resultatlistan , men sånt är livet .

Nu är jag tillbaka i Skara , ganska skönt faktiskt ! Imoorn blire väl 3 h byggteori först sen träning , käk sen typ sängen :P men nu ska jag lägga mig !
Hörs sen !

" Haaj Hajj "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0