2 days to GÄÄÄZZZ !

Nu är det bara 2 dagar tills tävlingssäsongen drar igång . Vi i Cykelcityjunior och många fler inleder med Östgötaloppet i Linköping på söndag ! För oss herr-juniorer är det även OBS-lopp på söndag- de blir naaajs !!och även lite gaaaazz hoppas vi på .
Får hoppas på riktigt bra ben ! 

Idag kommer mor min ner hit till Skara för att bo över här en natt för imoorn åker vi upp till Linköping där vi ska bo till söndag bara för att vi startar kl.08.30 !!!!!!!!!!!
Innan hon kommer hit så ska jag avklara denna lektion jag har nu (datorkunskap) sen fixa mina tempohjul , tvätta cykeln inför söndagen och kanske hinna se cykel på Eurosport .

Hörs senare !

Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0