Dagens överraskning .......

Dagens träning var väldigt konstig på olika sätt , mitt träningspass kunde ha slutet i en refug då jag fick sladd med bakhjulet på cykeln i lite rullgrus men klarade det turligt nog med några millimeter tillgodo . Dagens överraskning var iallfall när vi precis hade kommit ut på platten efter en lång utförslöpa och lade oss i två led då kommer det en bil bakom oss med en gammal kärring vid ratten å börjar tuta som bara den å hon låg verkligen på tutan ! Så kan hon för tusan inte göra tänkte jag så jag viftde lite med min hand framför bilen , då kommer kärringen i bilen upp jämnsides med mig å drar upp " fingret " till mig !!!!!!!!!!! Hahaha , hon va helt slut ! Så kan säga att det var den första gången i mitt liv som jag fick fingret av en kvinna . En fin dag som snart ska bli ännu bättre för vi ska snart ner å käka lite middag :p // Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0