Grymt !

1:a 2:a,3:a,5:a på tempot,1:a,3:a,9:a,11:a på linjet och ledartröjan i totalen ! Så blev resultaten för oss i Cykelcity Junior denna helg då det var start i Kalas-Cup( sverigecup) nere i Landskrona .
Laget körde så grymt bra, vilken helg asså !
Jag körde in på 5:e plats på tempot så det var jag riktigt nöjd med ! Sedan igår på linjeloppet så gick jag iväg med Daniel Renhage i en tidig utbrytning som visade sig att den skulle hålla ända in till mål och där slog jag Daniel i spurten och kunde ta min första seger i juniorklassen , riktigt härligt !
Så denna tävlingssäsong har börjat väldigt bra för oss i Cykelcity Junior , så nu är det bara att fortsätta gaaaazza ! Vi åker till Danmark på torsdag för att köra Youth Tour som håller på från fredag-söndag .
De va en rapport av mig från helgens tävling , nu ska jag äta så på återhörande !
Hoj !
Emil

Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis till segern! Fortsätt så =D

2010-04-26 @ 19:39:16
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Johan C

Grattis Emil till segern! bra kört:)

och lycka till under säsongen!

2010-04-26 @ 20:34:55
Postat av: Emil

Johan: Tack så hemskt mycket !:)



Johan C: Tackar så mycket Johan , kör hårt du så syns vi snart på tävlings banan !

2010-04-26 @ 21:06:10
URL: http://emilgabrils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0