snön är min bästa vän......NOOOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snö,snö,snö.... det är mycket tjat om den förbaskade snön just nu men det är ju helt sjukt , att det aldrig kan sluta snöa ! Men varför gnälla så mycket - på söndag åker jag ju ifrån detta väder då Spanien väntar för min del , ska bli så grymt skönt och kul att få komma till ett varmare ställe och framförallt att få ta fram landsvägscykel !!!
Det är bara 5 dagar kvar nu till flyget lyfter från Göteborg och landar i Alicante .
Dagen började med att jag hade min enda lektion i skolan för denna dag - byggteori till lunch sedan blev det träning och sen hem å fixa lite innan det var käk på Stadt . Kvällen har spenderats framför tv:n med lite Mästarnas Mästare .
EEE//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0