!

Varför går tiden alltid så fort? Lovet har gått riktigt fort .... Men det har varit ett sjukt roligt lov där jag hunnit umgåtts väldigt mycket med min familj ,kompisar och hunnit träna som vanligt ! Klart har det varit några dagar då kylan slagit till med dunder och brak då termometern legat på 25-30 C men man ska inte gnälla för man är ju VIKING så säg ..:)

Sitter just nu på tåget tillbaka till Skara där skolan börjar imorgon , kul att komma tillbaka men lite tråkigt är det att lämna Falun för denna gången men får se om det blir att åka hem på sportlovet, man vet aldrig...

Allt från mig för denna dag , blir nog ett inlägg senare när jag hunnit fixat med all packning mm...
!// Emil

Kommentarer
Postat av: Johan

du får inte bli för "hemmakär" som cyklist.. =P

ditt hem är din resväska =)

2010-01-13 @ 10:15:26
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Emil

nej de är lugnt :)

Låter trångt men trevligt..:p

2010-01-13 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0