Ny design , vad tycks?

Som ni ser så har jag eller rättare sagt Axel min gode vän hjälpt mig med att byta lite design på min blogg , vill tacka han så hemskt mycket för hjälpen ! Hoppas ni tycker att det blev snyggt :) är iaf väldigt nöjd själv .

Denna helg har gått riktigt fort , vi har haft utvecklings samtal här på cykelgymnasiet fredag och lördag så mina föräldrar har varit här i Skara från torsdag- söndag , de satt sig precis i bilen och började resan hem till Falun . Det har varit en riktigt trevlig helg med dem !
Har även tränat som vanligt i helgen , så nu ligger jag i min gooooa soffa å laddar för att se på finalen i Bandy-VM där Sverige möter Ryssland , kommer bli en grym match !

På återhörande

//// EEe

Kommentarer
Postat av: Johan

Men varför ser du så ledsen ut på bilden? kan de va för att du förlorade 3 matcher i rad mot Johan på biljarden? =D hehe ändringarna på bloggen blev bra!

2010-01-31 @ 22:24:12
URL: http://johannystrand.blogspot.com
Postat av: Emil

Som sagt -där tänker man på livet , varför det vet jag inte...:p haha nej varför skulle jag göra det? det är historia nu xD

Tackar för de ! :)

2010-02-01 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0