Nya tag!

Östgöta blev inte direkt som jag tänkt mig, även fast att jag kände mig fräsch i kroppen så gick det inte... En tidig utbrytning gick iväg och jag avvaktade lite för att se hur det utvecklade sig, farten i klungan bromsades upp totalt och jag bestämde mig för att börja köra, jag attackerade och attackerade men de fanns de i klungan som visst inte ville släppa iväg mig så jag förstod att det skulle bli tufft att komma iväg för att försöka kunna ansluta till tätgruppen som hade fått ett rätt så stort avstånd efter de första 4 milen.
Vi hade först kört det långa varvet på 4 mil och gick sedan in mot Ljungsbro där målet var beläget och skulle köra ett varv som mätte ca.6 km 7 ggr där vinden kunde ställa till det, men det var inte sån jätte tung vind när vi körde så det blev inte riktigt någon kantvindskörning.
Jag fortsatte att vara aktiv och körde offensivt inne på de första småvarven men det gick helt enkelt inte idag, tråkigt... Jag hade en känsla innan start att det här kunde bli en riktig rolig dag men det blev tvärtom.
Bara att bryta ihop och komma igen som man säger... Har redan börjat ladda inför helgens fyra tävlingar nere i Landskrona och Åstorp där det är cuplopp i Åstorp- söndag och måndag. Då ska det bli åka av, be prepared boys!!
Ha det bra!
Hej!/ Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0