Blixtåska DELUX!

Ett förbannat regn och åskväder har dragit in över Skara under helgen, igår var det ett antal blixtar som slog ner på fälten runt om staden, idag var det "bara" regn som kom ner ifrån himlen... Men träningen blev gjord och bra blev det!
Allt flyter på här efter denna första vecka i Skara, skönt att komma in i allt nu när skolan dragit igång igen.
Har skrivit in mig på körskolan idag då jag fyller 18 om mindre än en månad, tänkte att det var lika bra att börja plugga teorin och få körlektionerna gjorda. Ska ha "riskettan" på onsdag och sedan ska jag boka körtider men det blir endast ett få lektiner eftersom att jag kört bil med mor&far på loven och till tävlingar nu i nästan 2 år, börjar komma in i det!:)
Snart kommer även Fredrik och Ludde hit till mig för att kolla på dagens Vuelta Espana etapp, sedan blir det tacotime ikväll med de pojkarna, får se om den där Fåglum också ska vara med och kocka till det, riktigt trevlig eftermiddag/kväll!
/Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0