Vår snart?

Man börjar få lite vårkänslor nu även fast att det kom lite snö igår men den smällte bort direkt typ så nu är det grönt igen.
Plusgraderna är här så det är som det ska vara och känslan i kroppen är också där den ska vara, börjar komma igång bra nu vilket bådar gott inför säsongs starten om ca.2 veckor då jag kommer köra Georg Borglopet i Danmark, ett etapplopp över 2 dagar med 3 etapper och där jag hoppas kunna få ett kvitto på att allt slit i vinter gett resultat! :)
Livet leker annars, har gjort klart med några nya sponsorer inför denna säsong, är väldigt tacksam för att dessa tror på mig och vill stödja mig detta 2011 som kommer bli grymt om ni frågar mig.
Har även varit till Cykelcity i Göteborg och fått mina nya skor, ett par SIDI Ergo 2 (röd/svart/vit) som jag är väldigt nöjd med efter att ha testat dem på träningen igår.
Tack Picco o co för allt stöd, erat stöd betyder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0