Hej igen gott folk!

Bloggen har tyvärr stått lite still efter senaste inlägget som var under VM... VM var grymt coolt! Allt runtomkring, all publik och framför allt rolig cykelåkning att se på från sidan!
U23, damjunior, herrjunior, damer och så slutligen herrloppet som de flesta hade sett framemot hela veckan nere i Köpenhamn, och jag kan säga att man blev ej besviken. Vilket lopp! Riktigt häftigt att få se proffsen så nära inpå och framförallt vara på plats när ett VM ska avgöras, Cavendish blev världsmästare efter en tajt spurtuppgörelse mot min personliga förhandsfavorit, Matt Goss från Australien.
En otroligt rolig vecka som jag hoppas jag får göra om, förhoppningsvis på cykeln med chans att vinna den regnbågsfärgade tröjan...
Efter VM blev det lugnt, säsongen var avslutad och jag hade endast ett Livi test att göra vilket jag gjorde i tisdags i Falun, gick helt OK!
Men nu är säsongen över, vilket betyder att det är vila för oss cyklister här på cykelgymnasiet några veckor innan uppbyggnadsperioden drar igång!
Ciao/Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0